dimecres, 5 de juny del 2013

Secrets IV part

MUY IMPORTANTEEEE!!!
LAS FOTOS DE LOS SECRETOS NO SON MIAS, LAS TOMO PRESTADAS DEL FORO TAL COMO LAS CUMPLEAÑERAS LAS VAN COLGANDO DESPUES DE RECIBIR LOS REGALOS!!!
Aquest a sigut per a la Vanessa, es un mix de Renatos Pajarolines, el que vaig fer jo es el  que posa xu, es una gavieta de color roig, com que hi ha tant ocellet... la resta de brodats m'encanten!! felicitats noies!!!
Foto hecha por Vanessa
Este ha sido para Vanessa, és un mix de Renatos Pajarolines, el que hice yo es el que pone Xu, és una jaula de color rojo, como hay tanto pajaritooooo.... el resto de bordados me encantan!! felicidades chicas!!!

5 comentaris:

  1. Hola!! es un treball precios, i un regal mol bonic, m'agrada molt, que tinguis molt bona semana, una abraçada, Reyes.

    ResponElimina
  2. Tots els brodats són molt bonics, és un regal fantàstic!
    Un petó

    ResponElimina
  3. M'encanta!!, t'ha quedat molt bé. Segur que la destinataria a quedat contenta.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. És mol maco tot el conjunt. Un regal perfecta. Petons.

    ResponElimina
  5. Es un conjunto precioso, Renato es mi debilidad y os ha quedado de muerte! enorabuena

    ResponElimina

sommiadors