dilluns, 26 de juny del 2017

SAQUITO SUJETA PUERTAS

Aquest finde me dedicat a fer saquets per aguantar les portes i que no es batin del airet. En vaig comprar un als xinos i em va venir al cap de provar de fer-ne jo. Tambè e fet un mussolet per possar al pany a conjunt del saquet. Aquesta tela de freses blaves me la va regalar una companya de foro fa molt temps i  queda perfecta.
De moment e fet un però segur que provare de fer-ne algun més, son molt pràctics.
Bessets!!!





Este finde me he dedicado a hacer saquitos para sujetar las puertas y que no se golpeen con el aire. Ne compre uno a los xinos y me vino a la mente de probar de hacerlos jo. Tambien he hecho un buhito a conjunto para el paño. La tela me la regalo una compañera de foro hace mucho y queda perfecta.
De momento tengo uno pero seguro que provare de hacer alguno mas, son muy pràcticos.
Besos!!

2 comentaris:

sommiadors